FC Barcelona Juvenil
BENVINGUTS AL BLOG DE L'EQUIP JUVENIL DEL HANDBOL BARÇA.
Segon sector a Carboneras (Almeria. Sortid el dijous a les 17h de Sant Joan Despí.

viernes, 18 de marzo de 2011

CASI ADIOS

Apreciados padres y jugadores
Después de los acontecimientos acaecidos con la incorporación de un cuarto portero al equipo, el que suscribe en sintonía con Albert y Maite hemos decidido dar por finalizada nuestra presencia en el equipo juvenil del Futbool Club Barcelona.
Como el titulo indica es un casi adiós ya que no estamos dispuestos a dar por finalizada nuestra relación con el resto de padres y jugadores del equipo.
Queremos que sepáis que en todo el tiempo que hemos pertenecido a este gran grupo hemos disfrutado de grandes momentos y sobre todo de una gran alegría y felicidad, y es por eso que no vamos a permitir que nada rompa ese vinculo que hemos creado entre todos. Seguiremos apoyando y animando al equipo, que seguimos considerando nuestro con el sincero deseo de que se logren todas las metas , de las que también participaremos.

Hasta siempre
Familia Rueda-Garrido

2 comentarios:

  1. Ni quasi, ni adéu

    Ens resulta difícil imaginar el juvenil A sense el somriure de l'Albert i els seus comentaris suaus, les seves bromes i ànims constants. També tindrem molt present, en els partits que ens queden, el dinamisme, l'energia i la implicació que la Maite i el Paco sempre han tingut.

    Ara bé, no us penseu que us desempellagareu tan fàcilment de nosaltres. Això del Barça i l'handbol ha estat només una excusa per conèixer-nos. En aquest punt podem dir les mateixes paraules de l'inspector Renault a Humphrey Bogart al final de Casablanca: "em sembla que això és el principi d'una gran amistat".


    Família Abadal - Bosch.

    ResponderEliminar
  2. Fem nostres les paraules de l'Ernest, som amics i ho serem per sempre, estem amb vosaltres de la mateixa manera que vosaltres esteu amb nosaltres

    :)

    ResponderEliminar