FC Barcelona Juvenil
BENVINGUTS AL BLOG DE L'EQUIP JUVENIL DEL HANDBOL BARÇA.
Segon sector a Carboneras (Almeria. Sortid el dijous a les 17h de Sant Joan Despí.

lunes, 28 de marzo de 2011

La "pega" para los chicos...

No tengo ni idea de si alguien más se ha dado cuenta, pero......llevamos bastantes dias en los que tanto en los entrenos como en los partidos el bote de "pega" ha ido menguando tanto que ya en el último partido no quedaba nada, en consecuencia:

tiros a puerta sin poder "dirigir" correctamente la pelota
pases en los que la pelota se "pierde"

No se quien se cuida del tema este en cuestión, pero a este paso llegamos al finde sin pega, asi que si alguien sabe donde se puede conseguir le agradeceria enormemente me lo dijera, ya la compro yo, pero me parece que el tema es lo suficientemente urgente como para que se le ponga remedio.

Gracias

3 comentarios:

  1. Si que estem de "pega" si! En Bernat també ens ho havia dit que la que hi havia estava seca. Pensavem que d'aquest tema se'n cuidava el delegat.... Se m'acut comprar-la el mateix dia de La Roca, potser ens la vendran sempre i quan hi anem ben camuflats. Pots comptar amb els Abadal per passar comptes!

    ResponderEliminar
  2. En Quim la comprarà aquest migdia.

    ResponderEliminar
  3. finalment en Joaquin i jo varem parlar ahir a la tarda que si ell no la aconseguía al migdia m'avisaria perque la comprés jo al decathlon, i pel que veig que diu en quim ja la deu haver comprat ell, per lo que passarem comptes i ens repartirem el cost, no teniem ni pels entrenaments i ahir era patetic veure com les pilotes sels hi escapaven dels dits o las pilotes anaven a qualsevol lloc menys a la porteria

    ResponderEliminar